• ارومیه کیلومتر ۵ جاده فرودگاه، شرکت ایران‌پاش

خرید مخزن آب در ارومیه آذربایجان غربی به قیمت عمده

کارخانجات تولید مخزن پلی اتیلن در ارومیه با طراحی های به روز و با استفاده از تکنولوژی های مدرن خود، تواسته اند باکیفیت ترین مخازن را به قیمت خیلی مناسب به سراسر کشور عرضه کنند. عاملین فروش زیادی در سطح شهر برای این محصول پرکاربرد ایجاد شده اند که بهترین و مطمئن ترین روش برای خرید این محصول، خرید مستقیم از درب کارخانه می باشد. شرکت ایرانپاش ارومیه سال هاست با سابقه درخشان و موفق خود در زمینه تولید انواع مخازن آب پلی اتیلن در مدل های مختلف افقی، عمودی، مکعبی، زیر پله ای، آسان رو در حجم های مختلف 100 لیتری تا 30000 لیتری با کیفیت بسیار بالا و با قیمت مناسب به یکی از شرکت های پیشرو در ایران تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید مخزن پلی اتیلن در ارومیه و همچنین قیمت محصولات ایرانپاش ارومیه لطفاً با ما همراه باشید.

برای مشاوره رایگان و خرید مستقیم از فروشنده با شرکت تماس بگیرید 04432544300

 

خرید منبع آب در ارومیه

 

خرید-مخزن-آب-در-ارومیه-آذربایجان-غربی-به-قیمت-عمده

 

ارومیه در شمال غرب کشور واقع شده است و دهمین شهر پرجمعیت ایران بوده و به لحاظ شرایط جغرافیایی با کشور ترکیه هم مرز می باشد همچنین به لحاظ آب و هوایی شهری 4 فصل است تابستان نسبتاً گرم و زمستان سردی دارد. ارومیه بزرگترین شهر استان آذربایجان غربی و مرکز این استان می باشد به لحاظ تاریخی، فرهنگی و هنری قدمت دیرینه ای دارد. آب و هوای زیبای شهر ارومیه زمینه را برای کشت و زراعت انواع محصولات فراهم کرده است در چند سال اخیر به علت کم آبی و جلوگیری از هدر رفت آب، کشاورزان برای ذخیره سازی و نگه داری آن از منبع آب استفاده می کنند. علاوه بر صنعت کشاورزی، صنایع مختلف از جمله؛ صنایع غذایی، دامداری، شیلات همچنین منازل مسکونی و روستایی در شهر ارومیه از انواع منبع آب چون؛ فلزی، گالوانیزه، پلی اتیلن، بتنی استفاده می کنند.

از میان منبع آب های گفته شده مخازن پلی اتیلن کاربردی تر و محبوبت تر می باشد و شهر ارومیه از جمله شهر هایی است که مخازن پلی اتیلن را با کیفیت عالی و با قیمت خیلی مناسب به سراسر کشور عرضه می کند. عمده مراکز فروش مخازن پلی اتیلن در بیرون از شهر ارومیه می باشد چرا که تنوع محصولات بسیار زیاد بوده و با توجه به ابعاد و حجم های این محصول فضای بسیار بزرگی را می طلبد. امکان برقراری چنین مکانی در داخل شهر تقریباً غیر ممکن می باشد به همین دلیل برای خرید این محصول شما می توانید به نمایندگان آن در شهر ارومیه مراجعه کرده و اقدام به خرید نمایید.

 

خرید مخزن آب در ارومیه آذربایجان غربی

همانطور که در قسمت قبلی مقاله گفته شد کم آبی در استان آذربایجان غربی بسیار جدی است. خشک شدن آب دریاچه، مهاجرت گونه های با ارزش پرندگان، از بین رفتن برخی گونه های گیاهی به علت کاهش بارش باران و استفاده بی رویه از آب های زیر زمینی، معضلی است که بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و منازل مسکونی را با مشکل مواجه کرده است. به همین دلیل ذخیره سازی و نگه داری آب در مواقع قطعی و افت فشار بسیار ضروری به نظر می رسد. مخازن پلی اتیلن به خاطر داشتن ویژگی های منحصر به فرد نسبت به دیگر مخازن گزینه مناسب برای ذخیره آب می باشد. امکان خرید انواع مخزن پلی اتیلن در شهر ارومیه و سایر شهرستان های آذربایجان غربی چون؛ خوی، نقده، مهاباد، بوکان، میاندوآب، سلماس، پیرانشهر، سردشت، شاهین دژ، ماکو، تکاپ و اشنویه به صورت حضوری و غیر حضوری از عاملین فروش این محصول امکان پذیر است.

 

خرید مخزن آب از ایرانپاش ارومیه

شرکت ایرانپاش یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکت در تولید و عرضه انواع مخازن پلی اتیلن در کشور می باشد. در حال حاضر 850 نوع محصول پلی اتیلن توسط متخصصین این شرکت روانه بازار می شود. داشتن وزن سبک و قابل حمل، مقاوم در برابر خوردگی و نشتی، دوام بالا در برابر هر گونه تغییرات آب و هوایی چون گرما و سرما، ساخته شده از مواد اولیه آنتی یووی، دارای گواهی بهداشتی از سازمان غذا و دارو، مقاوم در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه ماورای بنفش UV، ساخته شده از مواد اولیه خوراکی Foodgrade، ضد جلبک و آنتی باکتریال بودن، داشتن قیمت مناسب و ارزان از ویژگی های مخازن آب پلی اتیلن تولید شده در این شرکت می باشد. شرکت ایرانپاش مفتخر است در تولید این محصولات از مواد اولیه خالص پلی اتیلن استفاده کرده و مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی به تولید آن ها می پردازد. برای خرید از این شرکت می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و از درب کارخانه اقدام به خرید نمایید همچنین می توانید به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت اینترنتی www.Iranpash.ir تمام محصولات را مشاهده و اقدام به ثبت سفارش کنید.

 

دیوار ارومیه تانکر آب

 

خرید-مخزن-آب-در-ارومیه-آذربایجان-غربی-به-قیمت-عمده

 

اگر به دنبال خرید تانکر آب هستید میتوانید از اپلیکیشن دیوار محصول مورد نظر خود را جست و جو کنید این برنامه بهترین پیشنهاد ها را به شما ارائه می دهد. با سرعت زیاد، بدون فوت وقت و صرف هزینه می توانید در جای جای ارومیه و حتی شهر های دیگر استان آذربایجان غربی با فروشندگان مختلف آن آشنا شده و از طریق چت و تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایید. همچنین می توانید با مطالعه توضیحاتی که فروشندگان در زیر عنوان تانکر آب، اطلاعاتی راجع به آن گذاشته اند با ویژگی ها و کارایی محصول آشنا شده و با تصمیم بهتر خرید کنید. ضمناً این امکان برای شما وجود دارد که از طریق دیوار به مقایسه قیمت ها بپردازید. ولی نکته قابل توجه این است که بسیاری از فروشندگان این محصول، واسطه گر هستند و عرضه کننده مستقیم این مخازن نیستند و این نه تنها در قیمت نهایی محصول تأثیر می گذارد بلکه از گارانتی و خدمات پس از فروش آن هم خبری نیست. بنابراین پیشنهاد ما به شما به جای خرید از دیوار، خرید مستقیم و بی واسطه از درب کارخانه می باشد. در این صورت شما می توانید با اطمینان بیشتر و با قیمت مناسب تری خرید نمایید.

 

تانکر دست دوم دیوار ارومیه، استان آذربایجان غربی

تانکر در انواع مختلفی چون؛ فلزی، گالوانیزه، پلاستیکی و فایبر کلاس در بازار وجود دارد و برای ذخیره سازی انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. خرید دست دوم این تانکر ها ممکن است نسبت به آکبند آن قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری داشته باشند اما توجه داشته باشید که اکثر مخازن دست دوم دارای گارانتی نیستند و در صورت خرید و پیدا شدن مشکل، خدمات پس از فروش ندارند. هر چند با قیمت ارزان تری می توان آن ها را خریداری کرد ولی اگر نیاز به تعمیر داشته باشد هزینه های تعمیر به هزینه آن افزوده شده و به قیمت تانکر آکبند برای شما آب می خورد اما از نظر کارایی و مقاومت مثل تانکر نو نخواهد بود. در دیوار ارومیه و سایر شهرستان های استان آذربایجان غربی می توان تانکر های دست دوم را با قیمت ارزان تر پیدا کرد ولی همانطور که قبلاً هم گفته شد شما می توانید با خرید از درب کارخانه تانکر پلاستیکی ارومیه با خیال راحت و برای مدت های طولانی همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش عالی از تانکر آب استفاده نمایید.

 

کارخانه پلی اتیلن ارومیه

مخازن پلی اتیلن با رعایت استاندارد های لازم در مراحل تولید به صورت کاملاً بهداشتی توسط کارخانه های تولیدی زیادی در ارومیه تولید و ساخته می شوند. این مخازن در انواع مختلف عمودی، افقی، مکعبی، بیضی، زیر پله ای، آسان رو به صورت ایستاده و خوابیده، تک لایه، دو لایه و سه لایه در حجم ها و رنگ های مختلف به مشتریان عرضه می شود. یکی از دغدغه ها و نگرانی کاربران در استفاده از این مخازن، کیفیت و مرغوبیت آن ها در حفظ و ذخیره آب برای مدت های طولانی بدون تغییر در طعم و مزه آن می باشد. شرکت ایرانپاش با کیفیت ترین مخازن پلی اتیلن را در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر تولید و به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان عرضه می کند.

 

تولیدی تانکر پلاستیکی در ارومیه

خرید-مخزن-آب-در-ارومیه-آذربایجان-غربی-به-قیمت-عمده

 

همانطور که گفته شد با توجه به کاهش باراش های اخیر در شهر ارومیه و کم شدن آب های زیر زمینی نیاز به مخازن پلاستیکی بیش از پیش امروزه در صنایع مختلف حتی در منازل مسکونی و ساختمان های چند طبقه به چشم می خورد. مخصوصاً در صنعت کشاورزی و دامپروری که در شهر ارومیه به صورت گسترده به آن ها می پردازند به منظور تأمین آب مورد نیاز برای پرورش گیاهان و حیوانات تانکرهای پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل توسط شرکت های مختلف این محصول تولید می شود و بهتر است برای خرید تانکر های پلاستیکی، به صورت مستقیم به تولید کنندگان اصلی آن در کارخانه تانکر پلاستیکی ارومیه مراجعه کنید. یکی از این تولید کنندگان بزرگ در کشور و سطح استان که توانسته با تولید مخازن پلاستیکی باکیفیت از جهت حفظ و نگه داری آب، نیاز صنایع مختلف را تأمین کند شرکت ایرانپاش می باشد.

 

جمع بندی

متأسفانه در سال های اخیر به علت کمبود بارش های فصلی و استفاده بی رویه از آب های زیر زمینی در ارومیه نه تنها مشکلاتی را برای صنعت کشاورزی ایجاد کرده است صنایع مختلف دیگر و حتی منازل مسکونی را با افت فشار و در برخی از مواقع با قطعی آب مواجه کرده است. به همین دلیل به منظور تأمین منابع آبی مورد نیاز، کارخانه جات زیادی در شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی به تولید مخازن با کیفیت کرده و با قیمت مناسب تری نسبت به شهر ها و استان های دیگر به سراسر کشور توزیع می کنند. برای خرید مخازن آب پلی اتیلن با دوام و ماندگاری بسیار بالا و مقایسه سایر قیمت ها با قیمت محصولات ایران پاش ارومیه به سایتwww.Iranpash.ir مراجعه نمایید.

0 نظرات

ثبت نظر